Disregarding Henry/Nice Moustache
Jake mistakes Henry Armadillo's poor singing for talent and quickly enters him into the school talent show and books a TV gig. Then, when Jake wakes up with a mustache, he decides to leave school to follow his mustache wherever it leads.