Rat, Stenes i druge snage SA upadaju u štab NSDAP-a u Hedemanštraseu, prvi je april 1931. Jermenin obećava da će ubiti dr Šmita, ali na kraju to prepušta Ratu. Je li Rat sposoban da ubije sopstvenog brata?