Rat pluta u rezervoaru soli kod dr Šmita i bori se sa strašnim vizijama... Šarlot stiže do kuće Sonenborn i vidi kako dr Švarca odvode policajci Kruške i Lanke. U međuvremenu, Toni i Renate pokušavaju da pobegnu.