Grafa na plesnom maratonu zamenjuje Rudi, koji u naručju drži iscrpljenu Šarlot. Hejman i Katelbah objašnjavaju Ratu kako funkcioniše posao s boksom. U štabu SA, Moric i njegovi prijatelji pripremaju se za operaciju potrage.