Gospodin Tarner
Priča o Dž.M.V. Tarneru, engleskom slikaru epohe romantizma, majstoru akvarela i bakroreza. Iako je u svoje vreme bio kontroverzna ličnost, danas se smatra umetnikom koji je slikanje pejzaža podigao na nivo tadašnjih istorijskih prikaza.