The See-Through Dress
Super-confident Liz wants a showstopping wedding dress to show off her body, but Gok is at a loss to find anything that comes close to her vision of sexy. Meanwhile, Nikki hasn't come to terms with her weight loss and is scared to see herself in a dress.