Gok Takes the Reins
Despite losing weight, stunning bride-to-be Steph thinks nothing will suit her, so when Gok takes control, he gives her an unexpected dilemma. Then, Esther is more at home in a stable than a bridal boutique, so she relies on her family's sense of style.