A Snip and a Tuck
Fashion-lover Kirsty wants to wear trousers on her wedding day, but when Gok grabs the scissors to create a wow-factor dress, she faces a huge dilemma. Then, Celise wants a gown to reflect her personality but is worried her Mormon parents won't approve.