Say Yes to the Dress America
One bride from each state, Washington, DC, and Puerto Rico participates in an epic group wedding extravaganza. Charismatic host and bridal designer Randy Fenoli officiates as the 52 couples say "I do" in unison at New York City's iconic Central Park.