America: Oh My God! Welcome to My Home!
Randy kicks off his Say Yes America tour! When he shows up at unsuspecting Katie's front door, she gets the shock of her life. Bride Dana wants to flash her tats on the wedding day, but her conservative entourage won't go down without a fight.