Love Is in the Hare/Valentine's Dayffy
Bugs' day at the lake is interrupted by Yosemite Sam. To get Sam off his back, Bugs puts Sam through obstacles and a full makeover. Then, on Valentine's Day, Daffy runs into Cupid and knocks him out. Cupid tells Daffy to spread love.