Daffy the Stowaway/Superscooter 3000
Daffy stows away on a cruise liner and Porky must make sure he's not discovered before he wreaks havoc on the ship. Then, Claudette is foiled by Bugs, who takes her scooter and secret documents on his tour of the Italian countryside.