Rhoda Rage/Good Duck to You Cirque
Bugs attends a MMA match and sees champion fighter Rhoda Roundhouse cheating. When he calls her out, she challenges him to a fight and the match is on. Then, Viktor is a clown in the Pretentious Circus when his act is ruined by Daffy Duck.