Cyrano de Bugs/Point Duck Percent
When Leslie P. Lillylegs tries to woo Granny and steal her money, Bugs foils his plan by giving him terrible romantic advice. Then, Pampreen Perdy's mansion is up for a neighborhood beautification award but Daffy may ruin her chances.