Mystery Ruins of the Stone Age
Josh investigates the shocking rumors swirling around a Turkish dig site that is 6,000 years older than Stonehenge. Separating fact from fiction, the team uncovers evidence of tribal skull rituals, debunking the legend of an alien-constructed observatory.