The Man-Eating Lions of Kenya
Josh braves the African savanna to investigate the rampage of two lions who killed as many as 135 railroad workers in 1898. To prevent more bloodshed, Josh joins wildlife rangers tracking a pair of rogue lions who are on a modern-day killing spree.