Shipwreck Triangle of Greece
Josh dives into a mysterious Greek sea passage known as the ancient world's shipwreck capital, claiming 58 ships and counting. Chasing truth and treasure, Josh separates fact from myth and learns what makes these waters as deadly as the Bermuda Triangle.