Treasure of the Pirate Queen
Josh braves the South Carolina swamps to search for the lost treasure of the infamous Anne Bonny. The Pirate Queen used her wits, beauty and daring to steal millions in booty. While recovering coins, Josh may have unearthed Anne's secret trading post.