Bigfoot of Matanuska: Klondike Crawler
The Alaska Midnight Sons investigate an aggressive Bigfoot responsible for slaughtering livestock. The team finds evidence that a deformed Sasquatch is damaging the farms and must design an enormous trap to capture it.