Bigfoot of Bear Country: Thunderfoot
The Midnight Sons head into the dangerous Alaskan bear country to investigate a creature known as Thunderfoot. This Bigfoot is reported to have the largest feet of any known Sasquatch and has been attacking grizzly bears.