Bigfoot of Cache Creek: Woodsman
The Alaska Midnight Sons trespass on gold claims to investigate a Bigfoot reported to be responsible for the notorious Cache Creek murders. But after a shocking discovery, the team realizes there may be more than one Bigfoot.