Bigfoot of Tok: Yukon Howler
The Midnight Sons head to a dog mushing community near Tok, Alaska, to investigate a Bigfoot that has been stalking dogs in the dead of winter. The team builds an oversized kennel trap to try to capture the enormous Sasquatch.