You’re On Your Own
Ted and Amanda attempt to thwart the prosecutor from having Lester’s wife testify. Kevin, Rick and Erica discover a problem with Lester’s story. In the past, Ted’s plans for his relationship with Samantha are complicated by his RICO case.