Stuart and the Tedster
Ted must deliver on a request from client Patton Oswalt. Amanda turns to Erica for help defending a teen star accused of attacking her dad. Stuart’s accident sends him into a spiral. In the past, Ted and Eddie come to L.A. for Stuart’s bachelor party.