Old Man Hanrahan
Ted needs Amanda’s help with a new prosecutor in Lester’s murder trial. Erica squares off against Rick to stop him from poaching a client. Stuart and Samantha argue over Rick’s position in the firm. In the past, Ted improvises after losing a witness.