Seven Days A Week And Twice On Sundays
Attorney Ted Black and partner Stuart Lane are about to merge with a firm run by Ted’s ex. Associates Rick and Erica vie for position in the firm, but when the merger hits a snag, Ted, a former prosecutor, must step into a role he holds in contempt.