Porky the Disorderly/Game, Set, Wabbit
When Daffy runs wild in a hospital, it's up to Porky to get him to leave but Daffy has different plans. Then, Bugs serves up trouble as he teaches Viktor a lesson in humility competing for the championship at the tennis tournament.