Downton Wabby/Fowl Me Twice
When Old Man Montygrabs states his dear friend Bugs will inherit his mansion instead of his butler Leslie, he makes it his mission to destroy Bugs. Foghorn teaches his chickens the art of karate until Taz shows up.