A Duck in the Penthouse/Tour de Bugs
Porky attempts to rid an annoying Daffy from a swanky penthouse apartment. Then, Bugs has a bike race against Cecil the Turtle. Bugs expects Cecil to be easily defeated, but the turtle has other plans.