Easter Bunny Imposter/Easter Tweets
A troupe of boy scouts mistake Bugs for the Easter Bunny and attempt to capture him by any means necessary. Then, it's Easter Sunday and Granny hires a sitter to watch Tweety. When the sitter winds up being Sylvester, it's cat versus bird.