Reasons for the Season
Jesse Palmer explores great holiday traditions by challenging the bakers to craft Kwanzaa plantain desserts, make large edible ornaments and create puff pastry Christmas tree pull-aparts for judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller to tear into!