Holiday Whimsy
Inspired by climbing the Alps, Jesse Palmers asks the bakers to make whimsical Mont Blanc desserts. Then, the bakers impress judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller with their inner Willy Wonka when they suspend upside-down cakes in midair!