Holiday Beauty
Jesse Palmer tasks the bakers with turning beautiful holiday designs into mini-tart mosaics. Then, the bakers make merry and bright double-barrel wrapping paper cakes that feel like the perfect gift for judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller.