Can't Wait for Turkey Day
Jesse Palmer highlights Thanksgiving's star when he has the bakers create turkey dome desserts with edible feathers. Then, the bakers show judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller their tablescaping skills with mini Thanksgiving table cakes!