Marek postanawia w końcu powiedzieć Sandrze, że jest nią zauroczony. Kobieta jest zaskoczona i prosi, żeby usiadł obok niej. Opowiada mu, że straciła dziewictwo ze starszym mężczyzną i było to dla niej traumatyczne doświadczenie.