Bez litości (HBO)
Prawo jest bezsilne wobec bezlitosnego ranczera i Myrl Redding postanawia wziąć sprawy w swoje ręce.
Kiedy prawo jest bezsilne wobec ranczera, który źle traktowali konie Myrla Reddinga i jego indiańskiego pracownika, mężczyzna postanawia wziąć sprawy w swoje ręce..Kierując się własnym poczuciem dobra i zła.