Marek zaczyna traktować Janę i Michala z dystansem. Jana stwierdza, że zdecydowali się na separację, bo Michal groził jej w łóżku, że ją zabije. Kobieta oświadcza, że chce się rozwieść. Michal ma łzy w oczach. Podkreśla, że ją kocha.