Marek spotyka się w gabinecie z Ditą i przyznaje, że jest zły na siebie. Dita po raz kolejny pyta, co łączy go z Sandrą. Marek opowiada jej, że dziewczyna obsesyjnie myśli o seksie i opisuje w jak sposób poznała Igora.