Aproksymacja sztuczki magicznej
Leonard musi wybrać pomiędzy swoją nową dziewczyną, Priyą a przyjaźnią z Penny. Tymczasem Howard doprowadza Sheldona do szaleństwa za pomocą magicznej sztuczki.