Niedobór przeprosin
Kiedy agent FBI (w tej roli gościnnie Eliza Dushku) przesłuchuje chłopaków dla poświadczenia bezpieczeństwa Wolowitza, odpowiedzi Sheldona podczas rozmowy stawiają certyfikat Wolowitza w pod znakiem zapytania.