Hipoteza o kosmicznym pasozycie
Amy odkrywa, że czuje pociąg seksualny do byłego chłopaka Penny, Zacka, podczas gdy Koothrappali i Wolowitz próbują udowodnić, kto byłby lepszym superbohaterem.