Deficyt monetarny
Sheldon jedzie do Vegas i robi wszystko co może, by wygrać trzysta milionów dolarów dla nauki. Tymczasem Penny i Bernadette zabierają Amy na zakupy sukni ślubnej, lecz w obliczu jej nietrafionego wyboru są zmuszone kłamać.