Kontaminacja wspólpracy
Raj i Sheldon zwierzają się Bernadette, kiedy nie mogą znieść tego, że Amy pracująe wspólnie z Howardem. Tymczasem Leonard i Penny poznają nowe strategie radzenia sobie z Sheldonem.