Erozja pewnosci siebie
Sheldon i Amy próbują ograniczyć stres związany z planowaniem ślubu poprzez zastosowanie w tym procesie matematyki. Raj zrywa przyjaźń z Howardem, kiedy orientuje się, że jego najlepszy przyjaciel w rzeczywistości obniża jego pewność siebie.