Lois, Clark i Natalie zauwazaja róznice w zachowaniu Johna Henry'ego i obawiaja sie, ze cos moze byc bardzo nie tak. Tymczasem Kyle spotyka Lane w niezrecznym momencie, gdy zatrzymuje sie w domu, by zabrac Sare do szkoly.