Tajemnice
W pierwszym odcinku drugiego sezonu Lois i Clark maja problemy malzenskie, a Chrissy i Lois kieruja redakcja lokalnego dziennika Smaville Gazette. Kyle jest niezadowolony, ze Lana spotyka sie z nowym kandydatem na burmistrza miasta.