Superman blaga porucznika Andersona, by przyjrzal sie Ally Allston, a Lois otrzymuje bardzo niepokojace wiesci. Tymczasem Lois pomaga Lanie przygotowac sie do stoczenia waznej walki. Jordan w dalszym ciagu jest zly na Jonathana za to, ze go oklamal.