Metoda inwersji
Lois i Chrissy wyruszaja na poszukiwania Lucy, siostry Lois, a Jonathan i Jordan sa coraz bardziej zaniepokojeni bolesnymi wizjami Clarka. Lana, Kyle i Sarah jedza wspólnie sniadanie i rozmawiaja na temat zblizajacych sie 15. urodzin Sary.