Lois i Clark przyzwyczajaja sie do swojego nowego zycia w Smallville i podejmuja wazna decyzje dotyczaca jednego z ich synów. Rosnie napiecie w relacjach Lois z Morganem Edge’em. Lana zaprasza rodzine Kentów na grilla.