Lois i John Henry Irons spieraja sie, co zrobic, zeby powstrzymac Morgana Edge’a. Jonathan zacheca Jordana, zeby rozwijal swoje moce i pomógl mu odnalezc ojca. Stary przyjaciel zostaje poproszony o pomoc w prowadzeniu poszukiwan.